Debriefing

Hææææi Bloggæn!
Nå har det allerede gått et helt semester siden vi slo oss sammen til det radarparet vi har blitt den dag idag. Neida, all ironi til side, det har vært en spennende og nyttig erfaring. Jeg har fått prøve meg på noe helt nytt, og det har vært overraskende interessant og til tider gøy å holde på med. Dessuten synes jeg det er en god erfaring å se at nesten alle typer hjemmesider på alle nivåer er blogger, om ikke annet utformet som en slags blogg.

Jeg satte meg harde mål i begynnelsen av semesteret, de gikk på å jobbe hardt med bloggen og holde meg ajour. Dette ble vanskelig, hovedsaklig på grunn av mange baller i luften på en gang og veldig mye energi og tidskrevende prosjekter i vårt andre fag. Dermed har bloggingen min blitt litt mer bolkvis enn det som var planlagt på forhånd. Jeg har også innsett at det tar tid før jeg sier meg ferdig med et innlegg. Oppgaver skrevet helt i begynnelsen av semesteret har jeg frem til idag hatt liggende som kladd så jeg har kunnet komme med stadig nye endringer.

Jeg har opplevd at jeg kanskje har vært litt fordomsfull tidligere mot blogging. Da helst siden det ansiktet du ser mest utad er den ene blonde, bimbo rosabloggeren etter den andre, noe som ikke akkurat er oppskriften på storsuksess. Gjennom oppgaver om media og internett har denne bloggen heldigvis kunne utforme seg til noe helt annet enn dagens outfit og diverse bilder av meg og chihuahuaen som jeg frakter rundt i veska mi. Jeg har fått større respekt for blogging generelt, og har opplevd at det å diskutere digitale problemer, gamification og se på utviklingen til internett kan være veldig interessant og morro å se mine egne tanker og refleksjoner komme frem. Vil si at min bloggefremtid foreløpig blir satt på vent, om jeg en dag vil skrive et blogginnlegg igjen, det vil fremtida vise.

Slår meg litt løs siden det siste innlegg på ubestemt tid, ROCK ON!

 

Til en eventuell neste,

Jhawk OUT!

Legg igjen en kommentar

